Στόχοι εκπαίδευσης:
Απόκτηση των απαιτούμενων πληροφοριών για τη δημιουργία και τη συνεχή βελτίωση του συστήματος διαχείρισης ποιότητας ISO 9001: 2015 :
Περιεχόμενα:Βασικές έννοιες που σχετίζονται με ποιοτικές απαιτήσεις ποιότητας
Οφέλη από συστήματα διαχείρισης ποιότητας και πιστοποίηση
Οργανωτική δομή σε συστήματα διαχείρισης ποιότητας Ιστορία συστημάτων διαχείρισης ποιότητας και πρότυπο συστήματος διαχείρισης ποιότητας ISO 9001: 2015 , πληροφορίες σχετικά με τα τρέχοντα πρότυπα, εισαγωγή προτύπων σειράς ISO 9000, ISO 9001: 2015 Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας Επεξήγηση των Ειδών με Λεπτομερή και Παραδείγματα,Τεκμηρίωση Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας,
Εφαρμογή: Δημιουργία Υποστηρικτικών Εγγράφων, Διαδικασίες και Οδηγίες Συγγραφής, Επεξήγηση της Διαδικασίας Πιστοποίησης.
Εκπαίδευση για την ασφάλεια των πληροφοριών.
Περιεχόμενο κατάρτισης και εργαστηρίου διαχείρισης υπηρεσιών τεχνολογιών πληροφοριών
Προετοιμασία της πολιτικής για τη διαχείριση των υπηρεσιών , το σχεδιασμό της διαχείρισης υπηρεσιών , Ίδρυση της διαχείρισης σε επίπεδο υπηρεσιών δομή, Ίδρυση της συνέχειας των υπηρεσιών και της δομής της προσβασιμότητας, Ίδρυση της πληροφορικής χρηματοοικονομική διαχείριση, Ίδρυση της διαχείρισης της μεταφορικής ικανότητας δομή, Εγκατάσταση των πληροφοριών διαχείρισης της ασφάλειας δομή, Ίδρυση της δομής διαχείρισης προμηθευτή , Ίδρυση της διαχείρισης περιστατικών δομή , πρόβλημα Ίδρυση της διοικητικής δομής, Ίδρυση της διαχείρισης διαμόρφωσης δομής, Ίδρυση της διαχείρισης της αλλαγής δομής, Ίδρυση της διαχείρισης της απελευθέρωσης δομή, Εσωτερικός έλεγχος , ανασκόπηση της Διοίκησης, Προετοιμασία για πιστοποίηση εξηγούνται.